27 Şubat 2020 Perşembe

YIN - YANG VE SEN





Karanlık tarafın her zaman yeni bir ışık getirdiğini hiç fark ettiniz mi? 

Hepimizin karanlık bir tarafı var, ancak bunlar genellikle bastırılmış durumda. Siz ne dersniiz? Sizi kontrol ediyor olabileceği ihtimalini de bir göz önünde bulundurun. Bu kavramı keşfetmek için daha fazlasını okuyun.







Son zamanlarda, zaman inanılmaz hızlı ve meşgul geçiyor, ancak bazı yönlerden oldukça yerleşik durumda. Kalbimde yoğunluk hissettiğim dönemlerde daha iyi yazıyorum, bazen kendim için, bazen de kollketif için. Geçen hafta etkinlik ve soruları cevaplamak ile dolu geçtiğinden,  çok fazla yansıma için zamanım olmadı. Bu Zamana sahip olduğumda, ruh halim ve düşüncelerim yüksek ve net olur. Kış dönemindeyiz ve onunla hiç bitmeyen sanki her şey uyku halinde olur. İşte o zaman belki de, karanlık taraf bize yeni bir ışık getirir. Sanırım bazıları bunun ne anlama geldiğini merak edebilir.

Karanlık taraf, hepimizde mutlaka bir tane vardır. Kendimiz hakkında sevmediğimiz yönlerimizi düşünelim. Kötü alışkanlıklar, davranışlar, bize söylenen tutumlar bize hol gelmediğinde; birçok şey karanlık tarafımızı oluşturur. Çok sık bastırılır, fark edilmez veya kabul edilip kucaklanmaz. Orada olduğunu kabul etmek yerine, bu sıkıntılardan hiç birinden muzdarip olmadığımızı ve olumsuz yönü görmezden gelmeyi tercih ederiz.

İşte SIR: İnkar ettiğiniz şey size sahip çıkar, kabul ettiğiniz şey sizi Güçlendirir.  İnkar etmek, direndiğiniz şeyi devam ettirecektir. Buradaki ironi, Bütün’ün hem karanlık hem de ışıktan oluşmasıdır.

Gece ve gündüz, sıcak ve soğuk, iyi ve kötü, sevgi ve nefret ,  bunun gibi 3Boyut’da bir dualite vardır. Hepsi bir amaca hizmet etmek için var. Bunu bildiğinizde, Yin ve yang, eril ve dişil, karanlık ve aydınlığı entegre etme ve kim olduğunuzu bütünlüğünü yaşama fırsatınız var! Bunun için kendinize teşekkür edeceksiniz.

Kendin olmak işte böyle güçlendirici bir deneyimdir.  Farklı Ruhlarla beraber çalışarak, hepimizin kendimiz için yarattığı öz-bilinç tuzağına şaşırdım. Herkes ne yaşadıysa ve yaşıyorsa bende yaşadım ve o Ruh halinde bulundum ve bu durum hayatımdaki en iyi deneyimlerin bazılarının gerçekleşmesini engellediği fark ettim..  " Peki her ne is bunun en iyi deneyimlerden biri olacağını nasıl biliyorsun?" sorusunu sorabilirsiniz….  Bu çok mantıklı bir soru olurdu!

Eğer deneyim gerçekleşmezse, o zaman ne olacağını nasıl yakalarım!? Birçoğumuzun bu deneyimi bildiğini biliyorum. Muhtemelen hayatlarında en az bir kez bu durumu yaşamamış bir kişi yoktur. Ruh halimiz aşağıda olduğunda, bu tereddütleri  yaşama olasılığı daha yüksektir. İnişler ve çıkışlar hayatın bir parçasıdır ve bu doğrudur perspektif kazandırır. Şu An’da var olduğumuz tüm “BİZ” (Kendimiz) çağırabilir ve her deneyimi  yepyeni merak ve keşif duygusu ile yaşayabiliriz.
Şimdi,  Ruh halinden çık ve AN’ın  içine gir. 

Ruh halinin içinde ol, sadece onun tarafından kontrol edilmene izin verme; sadece onunla ol.
Her zaman, şimdiki AN’ı dolu dolu bir deneyim olarak yaşamak için bir FIRSAT vardır.  Önünüzde duran fırsatı, olasılığı, güzel insanı yakalayın ve kim olduğunuzu daha fazla keşfedin ve öğrenin.
Doygunluk, bütünlük, gerçek varlığınızın tamamı. Var olmanın ve yapmanın bir karışımı.

👉Şu anda BEN, ruh halimle destek içinde ve şu AN içinde hala yaşıyorum, Bu An’dayım ve bunu karşılıyorum.  Duygularım sadece onları kabul ediyor, ve ben ileriye gidebilmek ve içinde olabilmek için yeni duygusal enerjiye kendimi açıyorum. Hayat bir harikadır, bedenlerimiz bir harikadır ve deneyimlerimiz zengindir.  Haydi şimdi bunun için adım at!👈

Hepimiz bu kadar özgür olan insanları görürürz; alışveriş koridorunda dans edebilen, günün ortasında güneşli bir sokakta gözlerini kapatabilen ve kollarını Güneşi kucaklayan insanları gördük. Ya Öz bilincin, seni sen olmaktan geri tutuyorsa? Kendi olabilen insanlara hayranım, ya siz? Özgür olmak, kendinle özgür olmaktır. 

Kendini serbest bırakmaya hazır mısın? 

Seçim sizin.


YING YAN POLARITESI VE ŞİFA SANATI HAKKINDA E-KİTAP
👇👇👇


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ORGONIT - Bilim + Sezgiler Modern Zamanlar

  Bilim + Sezgiler Modern Zamanlar   Bedenini Ş ifaland ı r -   Zihni temizle -   Kalbi a ç     Orgonitler, öncelikle enerji alanımızı...