7 Haziran 2020 Pazar

Diş Yenileme Frekans Subliminal Çalışma


Diş Yenilenir mi? -  diye sorduğunuzu duyar gibiyim....

Elbette kanıt olmayan hiçbirşey bize inandırıcı gelmez... Olduğunda da mucize deriz...

Aslında Enerji ve Frekans olarak baktığınızda herşey mümkün.  İnanmak veya İnanmak size kalmış birşey. Tamamen kişinin kendi seçimi...

İnandırmak için bir kanıt yok ancak araştırmalarımda incelediğim kaynaklarda bu durum karşıma çıktı... Radionic alanda frekans ile iyileşmek, yenilenmek, kolaylıkla tezahür etmek mümkün...

Elbette burada her daim belirttiğim gibi İNANÇ en önemli itici güç...


Bilinçaltında çocukluğumuz ile beraber birçok bilgiler aldık Bilinçaltımıza ve bu programları değiştirdiğimiz vakit değişim başlıyor...

Burada tüm yazdıklarıma " Hadi Sende Berna ne alaka şimdi frekans ve titreşim ile dişlerimizin çıkacağını söylüyorsun" diyorsanız zaten hiç yapmayın... Ancak rahatlamak için dahi yapabilirsiniz.

Frekans detayları aşağıda mevcut ve Sessiz Subliminal olarak kullandığım Affirmasyonlar da yazıyor... Evcil dostlarınıza dahi dinletebilirsiniz onlardaki değişmleri göslemleyin...

Youtube kanalımda emek vererek paylaştığım herşey katkı olsun diye yapıyorum ve buna bir emek harcadığımı hatıratmak istiyorum bazı arkadaşlara ( veya takip etmeden zevk için manipüle etmeye çalışan ve enerji alanını düşüren Ruhlar diyelim) ....
Ne yapıyorsa Insan kendine yapıyor... Ben silip geçiyorum artık bu gibi yorumları Youtube kanalımdan ancak siz o enerjiyi kendinize yansıtmış oluyorsunuz sadece...

Düşündüğümnüz ve yansıttığımız gerçekliğimiz haline gelir...

Bu arada bende Sadece kendi Tekamülyetimi gerçekleştiren bir Yolcuyum bu alanda...

Elimde bir rehber ile gerçekleştirmiyorum kendi yolumu... Araştırıyorum, öğreniyorum, gözlemliyorum ve paylaşıyorum... Kendimce de destek olmaya çalışıyorum...

Aşağıda detaylar mevcut ve özellikle belirtmek istediğim bir konu daha var... ;

YASAL UYARI: Bu bilgilerin hiçbiri tıbbi bir kurum tarafıdan onaylanmamıştır Bu sadece bilgi amaçlıdır, hastalığı teşhis etmek, tedavi etmek veya iyileştirmek için tasarlanmamıştır.


👉 111 Hz Hücre Yenilenmesi 
 👉36 Hz Magnezyum Salınımı
👉16 Hz serbest oksijen ve kalsiyum hücrelere
👉 8 8.0 Hz DNA onarım, kök çakra
👉3.5 Hz DNA stimülasyonu
👉 0.2 Hz Diş Ağrı Kesici
👉 432 Hz Evrenin Rezonans
👉 10 ' 000 Hz Tam Bağışıklık Sistemini Geri Yüklenmesi
👉 2'675 Hz Epifiz Bezi Rezonatör
👉 256.9 Hz Hz Toprak Elementi , Kök Çakra
 


Affirmasyonlar;

Şimdi  yeniden büyüme, yenilenme, yeniden mineralleşme ve iyileşme için dişlerimin iznini istiyorum.
Şimdi dişlerimin yeniden büyümesini, yenilenmesini, yeniden mineralleşmesini, iyileşmesini, geri yüklenmesini talep ediyorum.
Şimdi bilinçaltı zihnimden, yeni oluşumun umudu ve sinerjisiyle dolu genç bir ağzım olduğunu hatırlamasını talep ediyorum .
Şimdi bilinçaltı zihnimden eksik dişleri mükemmel bir şekilde düzeltmesini ve yeniden büyütmesini talep ediyorum.
Şimdi bilinçaltı zihnimden hasarlı dişleri mükemmel bir şekilde restore etmesini ve yenilemesini talep ediyorum.
Şimdi vücudumdan dişleri yeniden büyütmek için özel kök hücreler oluşturmasını ve üretmesini talep ediyorum.

Eksik dişleri yeniden büyütmek için diş kök hücrelerini ağzıma gönderiyorum.

Diş kök hücrelerini, kırık dişleri yeniden büyütmek için ağzıma gönderiyorum.

Şimdi doğal hücre güdümlü diş rejenerasyonunu tezahür ediyorum.

Herhangi bir diş sinir hasarı şimdi tamamen tamir ve rejenere edildi.

Şimdi herhangi bir diş, ağız içi  ve diş eti travmasını iyileştirdim ve şifalandırdım.

Dişlerimin veya diş etlerimin herhangi bir hasarı veya yarası artık tamamen onarıldı ve yeniden rejenere edildi.

Artık Ağız, Diş veya diş eti enfeksiyonlarını güvenli ve hızlı bir şekilde temizledim ve çıkardım.

Ağızım, diş ve diş etlerimi tahrişe karşı son derece dayanıklı.

Ağzım, dişlerim ve diş etlerim enfeksiyona karşı bağışıklık sahibi.

Benim çenem ve dişlerim hızla mükemmel uyum için kendilerini yeniden yeniledi.

Şimdi kalsiyum ve magnezyum emilimimi ve kullanımını optimize ediyorum.

Şimdi A ve D vitaminlerinin emilimini ve kullanımını optimize ediyorum.
Vücudum A ve D vitaminlerini kullanımında fevkalade zekidir.

Şimdi K2 vitamini emilimi ve kullanımını optimize ediyorum. Vücudum K2 vitamini kullanımında son derece zekidir.
Şimdi besinlerin biyo-kullanılabilirliğini arttırmak için fitik asit sindirimimi optimize ediyorum. Vücudum, fitik asit sindiriminde son derece zekidir.

Şimdi şifa ve gençleştirme için dişlerime ve çeneme şifa enerjisi gönderiyorum.

Şimdi dişlerimin büyüme ve rejenerasyon yetenekleri hızlandırıyorum

Çenem ve dişlerim hızla remineralize oluyor ve mükemmel forma geri dönüyor.

Şimdi hızla  diş remineralizasyonu tezahür ediyorum.

Şimdi zihnimden ve bedenimden kendi kendini iyileştirme için içsel potansiyelimin kilidini açmasını istiyorum.

Şimdi kırık dişlerin kendilerini onarmasını talep ediyorum.

Şimdi kayıp dişlerin kendilerini yeniden büyütmesini istiyorum.

Şimdi diş büyütme ve reformasyon için optimal odontoblastlar oluşturuyorum ve üretiyorum.

Odontoblastlarım sağlık, form ve işlev açısından mükemmeldir.

Benim diş papillalarım sağlıklı,  mükemmel formda, ve fonksiyonları yerinde.

Şimdi dentinogenezi tezahür ediyorum ve dentini dişlerime geri yükledim.

Şimdi hızla büyüme ve manto dentin restore ediyorum. Benim manto dentin canlandırıcı, yenileyici, ve şimdi geri geldi.

Şimdi hızla büyüme ve birincil dentin restore ediyorum. Benim birincil dentin şimdi canlandı , yenilendi ve geri yüklendi.

Şimdi hızlı bir şekilde büyüme ve ikincil dentini yeniden üretiyorum ve restore ediyorum. İkincil dentinim şimdi gençleşti, yenilendi ve iyileşti.

Şimdi hızla büyüme ve onarması için Tersiyer dentin restore ediyorum. Üçüncül dentinim gençleşti, yenilendi ve restore edildi.

Şimdi hızla büyüme ve onarması için  dentinal tübül geri yükledim. Dentin tübüllerim gençleşti, yenilendi ve iyileşti.

Dentin tübüllerim kendi kendini temizledi ve zararlı bakterilerden arındırdı.

Dişlerimdeki zararlı bakteriler artık temizlendi ve çıkarıldı.

Dentin patojenlere ve enfeksiyona karşı bağışıklığım güçlü.

Şimdi diş minemi hızla yeniden büyütüyorum ve restore ettim. Diş minem gençleşti, yenilendi ve şimdi restore edildi. Yeni diş minem eskisinden daha güçlü ve daha dayanıklı büyüdü.

Ben şimdi Diş eti Dokumu  hızla büyütüyorum ve geri yüklüyorum. Diş eti dokum gençleşti, yenilendi ve iyileşti. Yeni diş eti dokum eskisinden daha güçlü ve daha dayanıklı büyüyor.

Tüm zaman ve boyutlarda şimdi Ağız sağlığım gençleştirildi, yenilendi ve şimdi geri kazanılıyor.

Tüm zaman ve boyutlarda şimdi Çene kemiklerim gençleşiyor, yenileniyor ve iyileşiyor.

Tüm zaman ve boyutlarda şimdi ağızımda üst ve alt çenem birbirleri ile optimum mükemmel uyum içinde.

Benim Yeni ve rejenere dişlerim mükemmel hizalandı.

Şimdi dişlerimi etkileyen tıkanıklıkları serbest bıraktım, temizledim ve alanımdan çıkardım.

Şimdi diş etlerimi etkileyen tıkanıklıkları serbest bıraktım, temizledim ve alanımdan çıkardım.

Şimdi çenemi etkileyen tıkanıklıkları serbest bıraktım, temizledim ve alanımdan çıkardım.

Şimdi bu onayları mümkün olduğunca hızlı bir şekilde tezahür etmesini seçiyorum ve oldu.

Bu onaylardan elde edilen tüm faydalı ve arzu edilen değişiklikler Tüm zaman ve Boyutlarda daima  kalıcıdır.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ORGONIT - Bilim + Sezgiler Modern Zamanlar

  Bilim + Sezgiler Modern Zamanlar   Bedenini Ş ifaland ı r -   Zihni temizle -   Kalbi a ç     Orgonitler, öncelikle enerji alanımızı...