25 Nisan 2020 Cumartesi

60 Gün Bolluk & Şifa Programı



Eskinin yeniye bağlandığı bir köprü üzerinde olduğumuzun farkındayız ve bu farkındalık ile birçok alanlarda değişim yaşıyoruz. Bazılarımız bu değişim sürecini daha yoğun yaşıyor.

2020 yılının başında gerçekleştirdiğim 60 günlük Bolluk bilinci çalışması tekrardan ve Quantum denizinden alanımızı yaratarak tekrardan başlayacağım... 

2020 yılının son uzun çalışması olacak bu çalışma.  Daima size rehberlik edecek birçok bilgiyi de içerecek bu çalışma için hazır mısınız? 

Gerçekten farklı süreçlerden geçiyoruz ve bunun etkisi uzun süre daha devam edecek.. 2009 tarihinden itibaren Quantum dönemindeyiz ve eski bilgileri yeniye uyumlamamız şart.. 

Aslında bu çalışmayı yıllar önce yaptığımda harika bir etkisi olmuştu. Burada amaç kendimize bir söz vermek ve bu çalışmayı her gün tekrarlamak .  Çalışmanın Adı “60 gün Bolluk ve Şifa Programı.” ve elbette Quantum Protokolü ile yeni enerjiye uyumlu hale getirmeye çalıştım.. 

60 günlük bu programı yapan pek çok insanın hayatının daha iyiye dönüştüğü fark edilmiştir. 
✨💛Bu çalışmalar ile beraber bolluk Kararnamesi, Bolluk ile ilgili Run Çalışmaları ve bu çalışmalar yine aynı şekilde Quantum alan ile uyumlu hale gelmiş şekilde paylaşacağım..


👉🏼60 günlük çalışma ile gelebilecek sorulara istinaden cevaplar ; 
✨Arada Kaçırdım ve yapmaya unuttum? Peki ne yapacağım şimdi? 
✨Cevap: Maalesef tekrardan 1ci günden başlamanız ve 60 günü  tamamlamanız gerekiyor. Nedeni ise kendimiz ile bir sözleşme yapıyoruz. Ve bu bir sorumluk, bunun sorumluluğunu da almalıyız.
60 gün boyunca  yapılacak çalışma detayları ; 
🌞SABAH :  Kuantum nefesi ile  ardından Agesta Kutsal  Kodları ile hazırlanan “Nakit akışı” ile ilgili Agesta  çalışması. Burada  öncesinde zihni rahatlatmak için Alfa durumuna getirilip ardından kodlar çalışılacak. Bu çalışmayı ses kaydı olarak hazırlayacağımdan size hazır sesli bir meditasyon olarak gelecek. 

NOT: Bu çalışmayı Sabah, hemen uyandıktan sonra veya Gün içinde de çalışabilirsiniz. ( Erken kalksaati bir 15 dakika kadar erkene kurmanız gerekiyor. Ancak mutlaka çalışmanızı öneriyor olacağım. Zaten size kolaylık olması için ses kaydını hazırladım. Toplamda 15 dakikalık bir çalışma olacak. 

🌌AKŞAM:Öncelikle Kuantum nefesi ile zihnimizi Alfa konumuna getireceğiz ve 
1 – Bolluk & Bereket Şifa Duası
2- Bolluk & Bereket Olumlama
3 - Bolluk & Bereket Şifa Anahtarı 

Hazırladığım ses kaydı özellikle gece uyumadan dinlenmesi ve söyediklerimin tekrar edilmesi gerekmektedir.  Bu kayıt yaklaşık 15-20 dakikalık bir ses kaydıdır. 
  Aynı şekilde PDF dosya olarak da gönderilecek olup isteyen arkadaşım dinlerken yazı olarak da takip edebilir. Veya sadece okuyabilir. 

Para , Bolluğun tezahür etmiş hali ve çocuklukta edindiğimiz bazı programları artık değiştirme zamanı. Kıtlık bilincini Kendimizde değiştirdiğimizde aslında Kollektife de katkı sağlamış oluyoruz.. 

  "Para zor kazanılır ". – “Para’nın değeri  yoktur.” – “ Herşey para değildir “ – “PARAM OLURSA BAŞIMA KÖTÜ ŞEYLER GELİR. – “Çok Para başa bela “  gibi negatif bilinç programlarını artık değiştirme zamanı.

Kuantum'da AN'da yaşamak: BURADA ve ŞMDİ 'de olmak önemli.. 
.

Para bu Dünya boyutundaki senin değişim aracın, ilişkini iyileştir.
Onunla, ona karşı duygularını değiştirin.

✨✨✨ Gün içinde ayrıca grubun Egregorasını yüksek bir Bilinç alanında tutmak ve pozitif de kalmak için Runlar, sayı frekansları, holofrekans ve radionic gibi çalışmalarla destek vereceğim. ✨✨

✨ Yeniay ve Dolunay çalışmaları ile beraber 11:11 ( 11 Kasım tarihinde) ve 12:12 ( 12 Aralık tarihinde) çalışmada ki tüm Arkadaşlar bu çalışmalara dahil edilecektir. 

✨✨ Kuantum Sıçrama ~ ile ilgili bilgi paylaşımı ve şifa teknikleri hakkında bilgi. Kundalini Reiki Seviye 1 aktivastonu hediye edilecektir. ✨✨✨

✨✨✨Merkaba Meditasyonuu hediye ✨✨✨



Bu çalışma Whatsapp üzerinden yapılacaktır. Ses kaydımı sabah ve akşam belli bir saatte ileteceğim hatırlatma olarak.  1 Kasım tarihinde başlayacak olup, 60 Gün devam edecektir. 


Yapmanız gereken, 60 gün boyunca kendine söz verip her gün kendin için min.  30 dakika ayırmaya hazırsan o zaman DM den bana cep telefon bilgilerini iletmeni rica edeceğim.

⭐ Katılım katkı payı  550 TL 


Sevgi & Işıkla 
Berna

2 yorum:

  1. Berna hn merhaba nasılsınız? Ben katılmayı seçiyorum. Size w.app.dan da yazdım. Selamlar 🙋🏻‍♂️

    YanıtlaSil
  2. Katılmayı seçiyorum. Hazırım. Sizinle iletişime geçeceğim. Teşekkürler. ❤♾

    YanıtlaSil

ORGONIT - Bilim + Sezgiler Modern Zamanlar

  Bilim + Sezgiler Modern Zamanlar   Bedenini Ş ifaland ı r -   Zihni temizle -   Kalbi a ç     Orgonitler, öncelikle enerji alanımızı...